Måndag 12 Maj

 
Ursäkta för dålig uppdatering i helgen! Spenderade hela helgen med Andreas och därmed ingen tid för bloggen.
Tittade på Eurovision gjorde jag iallafall. Dock tycker jag inte rätt låt vann, inte för att det var en kvinna med skägg, utan för att jag tyckte låten var dålig. Tyckte nästan att Sveriges bidrag var det bästa. Vad tycker ni? Vann rätt låt?
 
Har förresten börjat på något som heter MiORi. Så förhoppningsvis så kommer jag få hjälp till att starta mitt företag Carolines Fotografi.
 
 

superduper fin blogg! (:

Fina bilder. Önskade att jag hade så bra kamera som du <3

Fin bild!

fin blogg

Har en tävling i min blogg just nu, du kan vinna grymma hårvårdsprodukter, så passa på! :)

Ha en bra dag!
www.elisemichaela.blogg.se

Jätte fin blogg! härliga bilder :)
Jag har en mode, smink, livsstils och fotografi blogg. Senaste få man se mitt vardags smink och resan till London och Amsterdam!

riktigt fin bild :)

Vilken fin layout och helhet du har på din blogg :)




Kom ihåg mig?