Körkortsteori

Usch! Har suttit med körkortsteori några timmar nu. Min körlärare lovade när jag körde sist att om jag hade gjort 27 st prov på elevcentralen.se tills på torsdag så ska vi boka uppkörningen. Har hittills gjort 15... Några till alltså.
Nu ska jag ta och äta lite mat och sedan fortsätta med teorin. Puss!
 
 

Så fin bild :D

Hej! Vilken fin blogg du har:D
Jag är utbildad makeup artist som gör videor på youtube, det hade varit jätteroligt om du gick in och kollade på någon video och kommenterade om du tyckte något bra:)
adressen är youtube.com/toosweetlg
kram

Fin bild. Teorin e så tråkig, ha en bra dag :)

Fin bild! Jag följer din blogg och du får gärna följa mig tillbaka om du vill! :)

Oj så fin! Jag älskar motivet & färgerna i bilder :D Där har du lyckats bra!

Åh, kommer ihåg precis hur det där var. Jag var på intensivkurs i två veckor och tillslut var jag så less på dom där proven!! Men kör hårt, det lönar sig när man är klar!

bea

shiit vad fina bilder du tar!




Kom ihåg mig?